Ozobot ve výuce

Jedním z velice populárních vzdělávacích robotů je Ozobot. Ozobot může být pro učitele výbornou pomůckou, která má potenciál komplexně rozvíjet žáky, a to napříč věkovými kategoriemi. S Ozobotem můžeme ve výuce postupovat nejen v duchu konceptu STEM/STEAM, rozvíjet projektovou a badatelskou výuku, ale nenásilně vzdělávat žáky také v oblasti informatického myšlení.

Programování Ozobota je možné pomocí barevných kódů nakreslených fixy. Tento způsob programování není vázaný na žádnou další techniku (počítač, tablet, …) a dá se využít i s dětmi předškolního věku. Programování pomocí kreslení ale může být i velice komplexní a náročné, takže si najde své místo také při výuce středoškoláků. Vedle toho je možné Ozoboty programovat pomocí programovacích nástrojů na počítači (OzoBlockly, JavaScript), čímž se Ozobot dostává na vyšší úroveň a může s žáky postupně „růst“.

Tento seminář je zaměřený na podrobné a praktické seznámení s Ozobotem. Součástí je řada ukázek využití Ozobota v rámci výuky, včetně ukázek s důrazem na mezipředmětové vztahy. V průběhu semináře budou účastníci také samostatně řešit několik soutěžních úkolů.

Akreditováno pod č.: MSMT-40176/2020-4-1035

Typ akce: 
prezenční kurz
Délka: 
16 vyučovacích hodin
Počet účastníků: 
3-8
Cílová skupina: 
učitelé 1. stupně ZŠ
učitelé 2. stupně ZŠ
učitelé gymnázií
učitelé SOŠ a SOU
učitelé - vedoucí školních zájmových kroužků a klubů
Účastnický poplatek: 
4 790 Kč

V případě plného obsazení semináře/kurzu činí celková cena 30 000 Kč.

Zaujala Vás tato vzdělávací akce a chcete se dozvědět více? Neváhejte a kontaktujte nás! Rádi Vám zašleme více informací o její náplni i časovém rozvržení.